Для більшості водіїв техогляд – неприємна та складна справа. На жаль, така вистава збереглася виключно через стару систему обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. На сьогоднішній день проведення техогляду обов'язково не для всіх транспортних засобів. Існує окрема класифікація ТЗ, для яких провести техогляд потрібно раз на рік або навіть частіше.
Легкові автомобілі
Автобуси та маршрутні таксі
Вантажні автомобілі
Причепи та напівпричепи
Інші категорії
Транспортний засіб має бути чистим як зовні, так і всередині. Лобове скло без тріщин, а елементи кузова – без іржі. Транспортний засіб має бути заправлений усіма необхідними експлуатаційними рідинами.
Гальмівна система і ручне гальмо повинні працювати без збоїв. Покришки мають бути одного розміру на одній осі з нормальним протектором. Транспортний засіб повинен відповідати всім нормам експлуатації.
Свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу.
Документ, що засвідчує особу власника (представника) транспортного засобу, а у разі представника власника – довіреність на право проходження ВТК (для фізичних осіб). Копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для юридичних осіб).
Наші автовози доставлять вам будь-яку машину з Грузії та Європи. А спеціалісти зроблю всю паперову роботу за вас.
З 2020 року ТО (техогляд автомобіля) стає необхідним для вантажних та легкових авто в Україні.
У процесі боротьби з корупційними схемами Верховна Рада ухвалила закон про відміну обов'язкового проходження автомобілями технічного огляду. Рішення 2011 року було необґрунтованим та несвоєчасним. На тлі зростання ввезення в Україну вживаних машин з Європи скасування обов'язкового техогляду авто було явно недостатньо продуманим. Страхові компанії не могли забезпечити обов'язкових виплат, оскільки при аварійній ситуації виникали не передбачені технічні нюанси.
Підписана Україною у 2014 році Угода про асоціацію з Європейським союзом передбачає обов'язкове повернення техогляду авто у 2020 році. Таким чином, закон про скасування ТО призвів лише до втрати часу, підвищеної аварійності та зниження надходження коштів у державну скарбницю.
Головною відмінністю нової процедури проходження техогляду буде не «банальна торгівля талончиками», а прозора процедура з відео фіксацією всіх етапів обслуговування автомобіля. Наша компанія пропонує пройти техогляд авто в Києві без черг та хабарів. Якісне обладнання, ліцензійна лабораторія, швидкі терміни – все це пропонує наша компанія.
Не підлягають обов'язковому техогляду такі транспортні засоби:
Будь-який інший транспорт підлягає обов'язковому техогляду у строки, передбачені законом. Недотримання вимог по-обов'язковому ТО спричиняє застосування значних штрафних санкцій. Запроваджується особиста відповідальність експерта за проведений техогляд.
Для транспорту різного призначення передбачено обов'язкові терміни проходження ТО.
У разі перереєстрації, переобладнання або після ДТП передбачено позаплановий техогляд.
Більшість власників транспортних засобів вважають, що повернення обов'язкового техогляду реанімує незаконні схеми збагачення посадових осіб.
Але створені силові структури спеціального призначення призначені для боротьби з такими явищами. Крім того, спеціально створене Бюро безпечної експлуатації колісних транспортних засобів має стежити за дотриманням термінів обов'язкового техогляду. Планується також запровадження придорожнього технічного огляду.
Для того, щоб мати свою думку про користь ТО, поставте собі просте запитання. Чи згоден хтось у тверезому розумі сісти за кермо (або бути пасажиром) автомобіля з неперевіреними гальмами або за сумнівного стану кермового управління? Відповідь обов'язково сформує особисту думку.
Будь-яка держава зобов'язана убезпечити своїх громадян. Обов'язковий технічний аналіз автомобілів — одна зі складових такої безпеки, і його не заперечується.